Söndag...

Fy då var de söndag igen veckans värsta dag tycker verkligen inte om söndagar! Vad har helgen haft att erbjuda då har väl inte hänt allt för mycket. Igår var jag med mamma och Axel till Ikea gick riktigt bra att ha med sig han trodde verkligen min sista stund var kommen men över mina förväntningar, kan bara säga att jag har då verkligen en super duktig son han gnällde inte engång där inne att han vill hem eller om något satt så snällt i vagnen och gick själv en del oxå riktigt roligt var de att ta med han när allt gick så bra, för sjukt mycket folk var de oxå!!

Jag köpte en ny resårmadrass till Axels nya säng som jag köpte förra resan jag var till Ikea så nu har han sin nya stora säng, ser ut som en liten flugskit som ligger där i men så skönt ser de ut för lill huvudet:) Jag inhandlade allt klart till skrutten i magen oxå så nu är de gjort som synd var fanns inte bäddmadrassen som jag tänkte köpa men den får jag kolla på Jysk eller barnenshus så inte så stort problem men allt annat är nog klart nu bara små fix kvar. Köpte även den nya långa lack hyllan till Axels rum som vi måste få upp här någon dag börjar bli grymt nöjd med hans rum nu som det ser ut lägger upp blider sen på hur de blivit när jag gjort om där!

Vart lite annat smått och gott oxå så klart till mig själv kan verkligen inte gå ut därifrån utan att ha köpt några ljus eller annat skoj på sista avdelningen det är bara ett MÅSTE..

Söndag idag har inte hänt något kan jag väl säga har varit trött och slut hela dagen sen jag vart på Ikea fötterna är svullna och värker ännu men får hoppas att det går över.

Imorgon är de dax för besök hos bm så få se vad hon har att säga om den lill* i magen och om den vänt sig rätt de hoppas jag och tror själv som de känns. Blir även en tripp till Ökx efter besöket hos bm ska till min morfar uppe i Jockfall och hälsa på en sväng vi har ju inte möjlighet åka dit så ofta när vi har hästarna så blir en blixt sväng, barnen ska stanna där någon timme medans jag och mitt <3 åker vidare och tittar på en bil så få se om vi har två bilar tillbaka till Piteå. Jag hoppas på de bästa för vi behöver verkligen två bilar nu när han ska börja jobba i maj.

Ne nu får de verkligen räcka för denna gång har ju skrivit ett inlägg för flera veckor
puss och gooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0