Städat...

ja igår och idag har jag mest plockat dammtorkat och städat här har även  hunnit med att putsa upp köksfönstrena och bytt gardiner skönt att fått gjort de inför sommaren som kommer satte upp ljusa gardiner så man får in mycket soool och ljus..

Ja och vad mer har hänt under dagen jo blev en sväng till Luleå till ssab för Emil är tvungen göra en hälsoundersökning innan han nu börjar jobba där i maj, men när vi väl var framme där så jo givetvis var de ju stängt med våran tur så då var de en onödig sväng på ca sex mil enkel väg:( men då blev de en sväng till storheden istället på Jula och middag på Max skönt slippa laga middag när vi kom hem så då får jag tid till att göra annat t ex blogga;)

Lill <3 i magen lever då om för fullt igår var de nästan full rulle där inne hela dagen även fast jag höll igång som en annan tok hela dagen och kvällen, då brukar skrutten iaf sova tills jag själv stannar av och slappnar av! Men jag fick igen att jag vart igång hela dagen och kvällen har inte blivit många timmars sömn i natt vaknat och somnat vaknat och somnat så har min natt sett ut har haft stekheta fötter pumpat och bränt i dom så börjar samla lite vätska nu tror jag, men har då klarat mig länge från de med Matilda såg jag ut som en boll fylld av vatten där kan vi snacka om sömnlösa nätter och sendrag!!

Ne nu får de vara färdig bloggat för denna gång kan ju då inte sitta här hela kvällen tänkte lägga upp några bilder bland annat på mina nya gardiner i köket..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0