Tiden går fort...

Som sagt går tiden fort har inte bloggat på ett bra tag som vanligt! Nu har vi hunnit göra om i vårt sovrum oxå mörklila blev de super nöjd blev jag med de liksom vardagsrummet som jag äntligen fått inreda klart blev lite nytt från ikea, har även köpt mig min klocka till väggen som jag planerat länge att ha där inne som fondvägg:) Kan inte säga annat än att jag är jätte nöjd. Så nu är de bara kvar att inreda sovrummet klart innan lill skrutten i magen kommer ut:) blir vitt här inne till de lila hoppas på att de blir bra!!

Nu har jag hunnit in i v31 med graviditeten så nio veckor är de kvar och 67 dagar till BF:) Barnen har påsklov nu och nästa stora lov är sommarlovet och de får dom 11/6 jag är beräknad 13/6 så snacka om tajt om tid så jag hoppas verkligen dom hinner få lov innan de är dax så jag vet att Minna är här hos oss och är med barnen, man har lite tankar som snurrar i skallen men om inte hon hunnit få lov innan de är dax  så får min far komma hit och vara med barnen och ta hand om mina hästar som tur är så är han ju van och har egna hästar puh!! Men jag hoppas på att Minna hunnit hit iaf så hon kan vara med dom!!

Tänkte lägga upp några blider från vardagsrummet och på min klocka som jag är sååå NÖJD med får väl tacka mitt <3 och min pappa för att dom fixade upp den precis som jag ville ha den tack tack!!




Kommentarer
Postat av: Tess

Det blev verkligen super fiiint med de vita å klockan. Nu är jag ju nyfiken hur sovrummet blev:) Du måste ju lägga upp nå bilder hur v-rummet såg ut före du målade om:) Puss & kram=)

2010-04-07 @ 20:56:28
URL: http://tesseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0