V.33

Ja som jag skriver ofta så går tiden fort v.33 nu så bara sju veckor kvar till bf skönt är less nu och vill kunna leva mitt normala liv! Just nu känns allt jobbigt och tungt flåsar av att inte göra nått känns de som känner mig trött för de mesta fast alla mina värden är bra, man kan ju tro att järnet är dåligt med den ligger mellan 110 & 120 varje gång så de ska tydligen vara bra.

Måndag ska jag till bm igen då är det fyra veckor sen jag var dit så då kollar hon nog mina värden så får vi se vad järnet är på då kanske har gått ner?? Hoppas hon kan känna om den vänt sig med huvudet ner känns då så redan nu,  sparkar mest på sidan och mitt uppe på magen får jag värsta bulan då och då under dagen så antar att de är lill stjärten som putar ut:)

Idag har den varit ovanligt vild tycker mest den varit vaken hela dagen var ute och krattade på dagen och då lyckades den få in en fullträff på revbenet vilket kändes kan jag lova hoppas de var första och sista gången så den inte sparkar av något!! Nå nu lider denna dag oxå mot sitt slut  har just vart i duschen så nu blir de strax krypa i säng som det känns. Finns inget bättre än att gå lägga sig ny duschad somnar alltid så gott då:)

Natti natti alla vänner & fiender där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0