Vart tog solen vägen???

Idag har vi spenderat hela dagen ute i stallet Matilda har vart duktig och hjälpt mig ridigt både Nellie och Rosie!

Började med att rida Nellie och då var de bra väder och uppehåll men så fort vi hade sadlat Rosie när de var hennes tur så börja de bara vräka ner stora flingor:( Vart tog solen vägen? får hoppas de blir bättre väder imorgon. Vad mer har hänt idag inte mycket vart till Alvik en sväng jag och min prinsessa och hämtat en boll till hästarna och sen hem och ätit en göttans middag.

Nu sover både prinsen och prinsessan sött <3 själv ska jag strax krypa ner under täcket och söka mig någon tidning att läsa är helt slut i kroppen. Måste bara lägga upp några bilder sen dagen och skryta på min dotter som bara blir duktigar och duktigare på rida!! STOLT mor är jag <3

Nellie och Matilda <3


Rosie och Matilda <3



Nellie



Rosie och Matilda så söta ihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0