Aromabrännare...

Då var det Tisdag idag Axel har äntligen kunna åka på dagis över en vecka hemma så kan lova att han har haft överskottsenergi men värsta dagen var igår då märktes de verkilgen att han behövde komma till dagis och få leka av sig med sina vänner. Så jag och Albin körde dom stora barnen till skola/dagis på morgonen riktigt trött var jag helt sjuk tungt är de att stiga upp på morgonen de är så tung tid de här med mörker mörker och åter mörker känns som att de är mörkt dygnet runt!! Jag läste att solen gick upp 9.30 idag och ner 13.22 så där är ju svaret att de är mörkt hela dagar hinner som aldrig bli direkt ljust.

Nog surrat om mörkret när jag hämtat Axel från dagis (Matilda ska fara till en kompis efter skolan) så ska jag bege mig mot Pite och hämta min efterlängtade aromabrännare som jag väntat på i två veckor:) så då blir de tända den när vi kommer hem så de luktar jordgubbs/rabarber i huset MYS!!

Hade ju Partylite förra veckan och beställde massor av ljus i olika dofter luktar sååå underbart gott så man vill äta upp ljusen:) Köpte vita snöbär min favorit, äppelträdgård, mullbär, smultronland, kanel och lagerbär nu till jul och en massa andra dofter.

Ne nu kallar plikten  lill<3 har vaknat så bara gå hämta upp han och mysa finns inget mer underbart än när han är riktigt nyvaken och är varm om hela kroppen förutom små kinderna som är små kalla när han sovit ute och jag får gosa med han tills han piggnar till:)

Jag är lycklig över mina tre underbara barn och min älskade Emil vad vore livet utan er!!
Hade aldrig varit den jag är idag utan er LOVE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0