Gaaaaaaaah!!!!

Ja denna helg vart ju lika trevlig som förra helgen fast än värre förra helgen fick ju Axel magsjuka och den här helgen var de dax för både mig och Emil att åka på halsfluss säger bara FYYY faaan vad sjuka vi varit däckade jag har sovit typ hela lördag och söndag igår var de väl lite bättre men bästa dagen har varit idag har lyckas få i mig lite mat så känner mig mycket piggare nu.

Värre är de för Emil som fortfarande har riktigt ont i halsen fyy men blir nog säkert bättre imorgon då har ju pencelinet om de nu stavas så fått verka några dagar.. Sist vi hade halsfluss bodde vi i sjulsmark och de var precis som nu att vi båda fick de och vart riktigt sjuka.. Har haft ont i varenda led i kroppen 40 i feber i fyra dagar inte nog med de ut till stallet har vi varit tvungen iaf kan ju inte säga att de varit så hälsosamt så febern har ju stigit direkt man kommit in och kvällen stundat.. Men nu känner jag mig mycket bättre har orkat dammsuga idag och röja upp här för har inte funnits en ända liten muskel i kroppen som orkat göra nått.

Nu håller vi tummar och tår att vi gjort bort allt före jul då när vi både har haft magsjuka och halsfluss!! Gaaah dom väntar ju -32 till -35 grader nästa vecka vad jag såg DET FÅR INTE VARA SANT!! kylan som är nu räcker gott och väl..

Ne nu ska jag försöka slå in några julklappar om jag orkar:) ne men måste göra ett ryck hade ju tänkt köpa dom sista i helgen när vi skulle sätta in Albins stol i bilen men si de gick inte när vi vart sjuk så på Söndag SKA JAG HA IN NY STOLEN PLUS KÖPA SISTA KLAPPARNA!! less alla sjukdomar nu.

Heejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0