Granen...

Söndag veckans värsta dag tycker jag.. Väntar på att Emil ska komma in och då ska han få bada Albin medans jag och dom stora barnen ska klä granen MYS!!

Idag på dagen har jag och Matilda varit och hämta hö till hästarna fick en leverans i oktober med elva bollar hemkörda men dom tog fort slut har varit så fruktansvärt skönt att vi har sluppit och hämta hö varje vecka, men nu vart jag tvungen åka idag.. Men han jag köper höet av är så snäll så han ska köra hem elva bollar till åt mig kan inte blir bättre:))så då har jag köpt tjugofyra bollar totalt hitills lär gå lika många till innan den här vintern är över!!

Ne nu ska jag gå hämta julgranen och lådan med allt pynt till granen sen ska vi ha söndagsmys framför tv´n när äntligen Axels magsjuka gått över väntar med spänning när det är dax för min tur att bli offret för den vidriga sjukan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0