Julafton<3

Ja då har vi avklarat julafton med massor av mat och klappar aftonen blev jätte lyckad och mysig med Albins allra första jul så kändes extra speciellt.. Är så nöjd över Axel som varit så rädd för tomten och idag vågade han t om gå fram och ta paket och läs riktigt noga han gav tomten en kram!! Så skönt han mognar ju han oxå med åren inte lätt att vara liten när världen är stor.

Bästa julklappen för Matilda och Axel var då Nintendo Wii som dom fick av mormor och morfar plus spel till så imorgon blir de att instalera spelet uppe i stumpans rum meningen att vi skulle göra de ikväll men både jag och älsko orkade bara inte ville ha en lugn skön kväll framför tv´n

Albin fick en jätte fin Molo overall av mormor och morfar den tackar jag super mycket för stl var 86 men han växer så det knakar så lika ta den stl så kanske han kan ha den en stund nästa vinter oxå.

Själv fick jag en super fin klocka av min älskling som jag önskat mig och en parfym som jag oxå velat ha mmm den lukat mumma..

Ne nu glo tv imorgon blir de julbord hos mor och far har som mest haft jul luch idag med gröt och skinka och annat smått och gott så imorgon får jag äta den riktiga jul maten mmm..

Ne nu ska jag bjuda på nå bilder på mina underbara barn se och njut<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0