Pepparkakor och ädelost...

Lördagen har vi spenderat bara hemma Axel har då spytt på morgon sidan vaknade jag av att han spydde på golvet i sitt rum stackars mammas kille:( men sista gången har han spytt vid sex tiden och sen har dagen varit lugnt så den har nog gett med sig tack gode gud för denna gång och hoppas det tar JÄVLIGT länge tills barnen får det nästa gång, men nu är de väl jag och Emil som är på tur men hoppas verkligen vi slipper!!

Nu blir det bara lördagsmys framför tv´n med min älskling dom stora barnen har somnat och lill<3 är på väg att slumra nu så när vi får lite egen tid blir de mys i soffan med pepparkakor och ädelost MUMS så klart men julmust till!!

Om jag får ork så måste jag börja slå in julklapparna till barnen så jag vet hur mycket jag köpt till dom och vem som har fått vad och hur många paket var dom har.. Är viktigt att dom har nästan lika iaf ni vet barn är inte innehållet som räknas utan hur många paket dom har:)

Ne nu ska jag lyfta röven från soffan hämta pepparkaksburken ädelost tuben och slutligen julmusten sen är de bara mumsa på tillsamman med världens underbaraste pojkvän och pappa finns inte många som du eller dom växer inte på träd!!

Ha en trevlig lördagkväll alla blogg snokare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0