Snart Fredagsmys...

Hm jag vad ska man hitta på att skriva då har inte så mycket att berätta mina dagar ser rätt lika ut ena dagen är lik den andra mina rutiner flyter på dagarna igenom och ibland tar jag mig en sväng in till stan för att få se något annat än att köra barnen till skola/dagis i sikfors och sen hem till Arnemark igen visst låter de intresant!!

Skönt imorgon är de Fredag och så klart fredagsmys med dom bästa, men stumpan åker till mormor och morfar i helgen hon är less på oss:) Ne så illa är de väl inte men hon ska hjälpa mormor och klä granen och att baka så förstår att hon vill fara vi har ju bakat redan och klätt granen. Så här blir det lugna puckar i helgen är ju så satans kallt så inte roligt göra nått vill ha MER SNÖ.NU men det går ju som inte att beställa så bara gilla läget tyvärr.

Söndag när vi hämtar henne från stan så blir de då iaf till Syrran och deras firma och sätta in lillgossens nya bilstol orkar eller varken vill ha kvar han in babystolen så tungt att bära på han i den så nu ger jag upp!! Ne så nu tar jag han på armen när jag ska någonstans finns ju dock en nackdel om han somnat nå nå de var ju inte så stort bekymmer. Super fin är stolen och riktigt nöjd är vi över den så den kommer han nog trivas i från 0 - 25kg plus att den går att vända fram sen om man har lust när han blivit nog stor för de!!

Tiden den rusar iväg och Albin går mot sex månader fatta ett halvår gaah vart far tiden med han hinner inte med han växer så ja jag borde ju höra att de knakar så snabbt som de går. Ska på halvårs kontroll mellan dagarna och besikta han.

Jo imorgon ska ju mitt största hjärta ha nobell lunch på skolan så hon har haft fullt upp med att välja kläder efter som dom skulle ha deras finaste kläder på sig men till sist hitta hon det hon skulle ha:)
Mammas smink var ett måste och läppglans så får väl sätta lite åt henne då. Själv valde hon ett par svarta leggings och sina höga stövlar sååå snygga är dom skulle kunna ha dom sjäv sen en lång tunika eller ja mer som en klänning rak modell fast den är ändå ovanför knä som är cerise och svartrandig och ett brett bälte i midjan så snygg min docka kommer vara med vacker ögonen<3

Ne nu fan får de räcka har ju skrivit en hel novell och skrytit nog mycke på dockor hit och dit plus lill<3 som alltid är med på ett hörn;) ja men stolt är nog alla mammor över sina barn så jag är nog inte ensam..

Nuuu piss å i säääng skööönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0