SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNN...

Så härligt snön kom äntligen tycker de har varit lite magert på den fronten! Jag åkte och hämta hö på morgon direkt Matilda åkte med taxin till skolan vilket var väldigt tur för vädret blev värre och värre och när jag varit hemma en timma så började det bara vräka ner och blåsa.. Härligt med snö blir mycke ljusare för vi bor väl i norrland och vill ha snö för dom som klagar är ju denna del av sverige ett fel val..

Har just suttit och slagit in klappar såå mys och extra mysigt med detta busväder utanför fönstret.. Så nu skutta till sängen där min älskling ligger och väntar på mig skönt med några timmars sömn behövs känner jag.

Tjing alla ute i snökaoset..

Ps!! Underbart med fredag imorgon och sen bara en skoldag kvar för Matilda sen börjar mina barn om först den 10:e januari härligt få slippa alla måsten och tid passningar för ett tag.. Nå nu natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0