Besök...

Tjoo
Ja besök fick vi så här på Onsdag kvällen Nathalia och Simon kom ut till skogen och hälsade på oss riktigt trevligt var de, Nathalia har ju sagt länge att hon ska komma men nu blev de av har alltid kommit nått emellan då hon tänkt komma:) Roligt att dom kom vi hade mycket att prata om gamla minnen och allt nytt som händer i våra liv!

Dom ska ju oxå ha en liten babys hon är beräknad den 29 Juni så inte så långt efter att jag ska ha, så ska bli riktigt roligt med så många som kommer hinna få och som ska under 2010. Barnen fick sen middag för tiden bara for iväg men en jäkla fart när vi satt och surra men nu är dom mätta och i säng så dom får några timmar sömn innan det blir dags för skola/dagis igen!

Har väl inte så mycket att skriva om är nu i v23 och den lille ärtan i magen är tydligen ingen liten ärta nå mer för de lever om som bara den med sparkarna i magen mysigt och tryggt känns de då vet man att den är vid liv iaf. Nu börjar jag känna mig allt mer klumpig och blir flåsig av ingenting:/ men jag kämpar på som vanligt med hästarna i stallet och har gett mig den på att jag ska göra det resten av tiden som är kvar. Emil har köpt mig ett bälte som jag använder då jag är i stallet så har mycket bättre i fogarna nu känner inte av de nått som TUR ÄR!! De bältet rekomenderar jag alla som är gravida och har ont i fogar och problem, man spänner de under magen och de gör så att du får stöd runt höfterna riktigt bra!

Nå nu ska jag gå titta till mina potatisar jag har på spisen ska äta fiskbullar i hummersås och potatis *MUMS* och det ska jag äta framför tv´n till Andra avenyn:))

Puss och hejss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0