Målar vitt...

Nu är det målning på schemat här i huset!
Ja de målas för fullt just nu hjälper <3 mig att måla taket för är inte så lätt att vara med armarna i vädret då man är gravid och enligt rekomendation så ska man inte jobba med armarna högt då man är gravid. Vi är inne på andra varvet nu med taket blir riktigt vitt och fint.

De var svårt att välja färg till v-rummet men nu blir de vitt där inne kommer bli ljust och frächt med lite ljusare när vi har mörkbrunt i hall och kök! Jag ska strax gå måla första varvet på väggen spännande se hur de blir sen får andra varvet vänta tills imorgon så de hinner torka.

Vill ha ny soffa nu oxå när man gör om där vill ha en liten smidig soffa som inte tar så stor plats när inte rummet är så stort, men då var de ju de då att soffor är ju dock inte gratis så får nöta ett tag till på soffan vi har om vi inte hittar nå klipp!! Ne dags för ett besök på ikea blir de inom kort ska vänta tills jag fyllt år så kanske man har fått tillökning i kassan så man känner sig lite rikare då man väl åker!!

Ne nu kan jag inte sitta och lata mig här på röven nu är taket klart så iväg och måla väggen!

Hejsss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0