Nu börjar de väl räcka???

Snön syftade jag på nu räcker det väl med snö? Men fredag skulle de väl komma ändå mer vad jag hört. Nå de går väl inte göra så mycket bara tacka och ta emot:( Men tröstar mig med att snart är våren här härligt kunna sitta ute i vårsolen och grilla lite korv, är ju inte långt dit även fast de inte märks.

Solen har lyst idag och då insåg jag att de måste städas här, först när den lyser in som man ser hur fönster och annat är smutsigt! Får lov att göra ett ryck här någon dag.

Har inte nå vettigt skriva har inte hänt så mycket sen jag blogga senast. Nu blir de tv´n för mig en stund sen sängen känner  mig trött och slut efter denna dag!! Go´natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0