Ny vecka...

Japp så är de en ny vecka som har startat med nya utmaningar och möjligheter:) Jag måste ju börja med att gratta Tess och Henka som fick en så underbart söt liten kille igår kväll lyckönskningar önskar jag dom<3

Idag går jag in i vecka 22 fattar inte vart tiden tar vägen veckorna bara rullar iväg tycker de är fredag jämnt även fast jag inte gör så mycket annat än är i stallet och hemma med gubben och barnen! Har vart en lugn och skön helg varit barnlösa hela helgen Matilda åkte till mormor och morfar och Axel åkte till farmor så vi har hunnit göra lite saker och fått vara för oss själv skönt med lite egen tid ibland händer ju inte så ofta att båda barnen är borta samtidigt, men ibland ska de väl lyckas bli så.

Till helgen tror jag Axel skulle fara igen till farmor lät det som för han ville fara med till stugan när dom skulle åka dit, men är ju inte fredag ännu så får se om de blir så?! Minna Emils syster kommer hit i helgen och hjälper mig att rida hästarna nu när magen börjat bli stor och jag känner klumpig att sitta på hästryggen och så finns de ju en viss risk med att ramla av vilket känns onödigt att riskera! Jag får snällt stå på backen och se till att allt går bra:)

Det var allt för denna gång!

Lägger upp någon bild på våran lill* sen ultraljudet<3<3
















Kommentarer
Postat av: AnnCha

Men gud va roligt sika ni ha en till.. Grattis!

2010-02-06 @ 21:35:12
URL: http://sweetanncha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå vi ska ha en till 13 juni är jag beräknad:) men sen är de färdigt här då räcker de!!

2010-02-06 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0