Utställning...

Ja då var de Lördag har vaknat kl åtta och varit i Boden hela dagen kommit hem vid fem tiden. Trevligt var de att träffa folk och se alla fina hundar som vistades där. Men åkte dit för att se när Sandra ställde sina hundar Benzo, Enya och Rizzla även Jens och Emma var och ställde Ice och Simba så roligt se deras fina hundar synd att min Zally inte fick vara med:(( Maria var oxå där med hennes lilla tik valp Alice som hon sparat sen kullen Nova ficka!

Nå efter dagen slut så stannade vi till på kvantum i Boden jag skulle till varje pris göra kycklingsallad, fort var de gjort när jag kom hem så gjorde jag kycklingen och slängde in den en timme i ugnen och fixade allt annat som skulle vara i under tiden tills dess den blev klar! Ja de kanske inte var som jag skrev fort var de gjort för tog ju dock två timmar innan allt var klart för att kunna äta. Nog gnällt om kycklingsalladen nu har jag ju fått äta den och är super nöjd riktigt gott blev de och jag som längtat flera dagar på att få äta de:) Tänkte lägga upp några bilder sen utsällningen idag om jag har några som passar!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0