Barnmorskan.....

just de då har jag varit till barnmorskan idag allt såg bra ut fast var inte så mycket hon gjorde, fick lyssna på hjärtljudet fast om man nu kan säga de! Den ville då verkligen inte visa sig vid liv även fast jag kände hur den rörde sig i magen under tiden hon sökte hjärtljudet så lyckades jag bara få höra fem sex hjärtslag sen försvann den lill* och inte ville vara med nå mer:) Men även när jag var på ultraljudet ville den ju inte heller vara med vände ju då bara ryggen mot så kan inte tänka mig att den är något annat än en tjurig tjej men de får vi se när de visar sig:)

Jag har ju då kallat magen för Matilda hela tiden då jag väntade henne, Axel kallade jag ju magen då jag väntade han och nu så känns det som att de är en tjej men ingen som vet bara den lill* i magen!

Jag går då in i vecka 21 idag tiden rusar iväg så hoppas de blir sommar snart även fast det känns långt borta:(

Ne nu så ska jag ta och gå göra mig en semla har ju då en hel bunke med grädde i kylen MUMS så gott de ska bli!!



Two in the kitchen making tea
Two in the bedroom making three :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0