.......

Ja då var det Tisdag lovet är slut för denna gång och Matilda är andra dagen i skolan och Axelf första på dagis skönt med lite tyshet här hemma har varit väldigt fullt upp med båda hemma:)

Emil har dragit till piteå en sväng och jag satte mig här framför datorn och tänkte att jag måste väl skriva några rader var ju ett tag sen. Magen växer och jag är i v18 nu tiden rusar iväg på Måndag är de dax för ultraljud spännande se hur många som bakas där inne får ju då hoppas att det bara är en räcker då med tre barn för oss! sen när den kommit så är de färdigt då har jag gjort mitt:)

Ska bli spännande se vad det blir har inte tänkt titta på ultraljudet vad de blir tycker att de är det som gör hela graviditeten att vänta och se när den väl kommer, har som blivit någon trend nu att alla ska titta vad det är, de är väl inte lika skoj även fast man kanske nu skulle tycka det var spännande veta vad som växer inne i magen nä de hoppar vi då över.

ne nu ska jag gå diska bort och göra någon nytta blir rida för Matilda då hon kommer så då måste jag ut igen för att hjälpa henne med Rosie, toppen väder är de riktigt varmt tempen står på två plus helt sjukt i Januari nog för att jag vet att kylan hinner komma tillbaka några gånger om innan de blir riktig vår SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0