Nytt år och julen kastades ut!!!

Ja då var det nya året här mycket som ska hända under år 2010! Nyårsafton firade vi men Tess och Henka en lung och skön afton var de men god mat och riktigt smarrig efterätt, vi låg alla på soffan som klubbade sälar efter maten:) Emil och Henka drack öl men jag och Tess fick allt sitta och titta på vi som inte får dricka när vi har varsin liten i magen men vi satt och bälja i oss Zingo mycket omtyckt!!

Opps nu var det nog många som rev upp ögonen och kanske fick en mindre chock och var tvungen läsa om två gånger när de stod att vi hade varsin liten i magen men det stämmer alldeles riktigt Matilda och Axel ska få ett litet syskon den 19 Juni är jag beräknad ska bli så mysigt med en liten knodd spännande se vad det blir men känns som att det är en tjej men vet inte, har ju då gissat rätt på både Matilda och Axel men nu vågar jag inte vara säker är i vecka 17 imorgon så tiden rinner iväg längtar tills vi fått vara på ultraljud så man kan vara säker på att det är en där inne:) Nå nu ska jag gå mysa med min älskling i soffan han har just gjort varmamackor som vi mumsat i oss<3.

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh nu glömde jag köpa zingo igen! Typiskt:) Får nöja mig med cola. Vi får ta en repris av efterrätten snart igen. Den e ju inte så avancerad som tur e men gooooood:) Ta de lugnt med magen nu;) kraaaaaaaam!

2010-01-04 @ 03:01:08
URL: http://tesseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0