Storm....

Ja så var de sagt och lovat att de skulle bli imorgon snöstorm och kaos så få se om dom får rätt i de?? de får vädergudarna visa.

Jag och stumpan har varit till Luleå ikväll och handlat var så lungt och skönt bara hon och jag:) hon var så duktig och gick med vagnen så jag kunde lasta i de som skulle handlas blev ett och annat ekade typ i kyl, frys och skafferiet när vi åkte så nu är de fyllt igen skönt, hatar att laga mat när de knappt finns nått hemme är så trist!

Nu har samtalet om den lill* i magen börjat komma på tal för Matilda och hur ska man förklara för en som är sju år när hon frågar hur man får en babys i magen hmmm lättare sagt än gjort, så försökte förklara fint att mamma ska berätta det till dig sen, men hon blev nöjd med de svaret tänkte oj oj hur ska jag kunna förklara detta:)) hon längtar redan och pratar om de hela tiden att hon ska hjälpa mig och vara barnvakt om jag måste göra saker så söt är hon och en riktigt duktig storasyster de var hon redan när Axel kom till världen har alltid varit hjälpsam och aldrig varit dum med han som liten, men nu är de krig för fullt:) Haha ja vad vore livet utan kring med syskonen har väl inte varit guds bästa barn jag heller!!

Ne nu blir de att hoppa i lopplådan och hoppas på att man inte snöat in imorgon och hoppas på att huset står kvar på samma plats som när jag hoppa i säng! God natt alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0