12 Juni...

Tiden går fort imorgon är de bf men som de känns nu så lär jag få traska över tiden suck hoppas på att de bara blir någon dag och inte VECKOR!!

Axel har åkt till stugan med farmor och börjar med att fira sitt sommarlov i stugan Matilda är här hemma med oss och hon längtar tills Minna kommer hit idag de är Emils syster de är ju tänkt att hon ska vara här med barnen och alla mina djur när de är dax för att ploppa, kan ju alltid hoppas att den lill* i magen vart så klok så den varit där inne tills hon kommer för har hela tiden vela vänta tills barnen fått lov så Minna kunde vara här när hon själv går skola..

I helgen händer och fötter inte så mycket som vanligt hade tänkt ta mig ut här under dagen och klyva lite ved så kanske min förlossning kommer igång måste ju göra nått och försöka starta den!! Blir kanske en sväng till bilutställningen i Luleå senare då Tess var sugen på åka och titta så vi kanske far och gör henne sällskap vem vet får se vad denna dag har att erbjuda..

Ne nu röja upp i köket sen går kvällens grillning så de blir någon ordning här i huset sen ut och njuta av solen men hoppas på att de blir lite varmare i luften HÄRLIGT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0