Bläää så less jag är....

Ne nu räcker de med denna JÄVLA SNÖ!! Är så less den och tänk att allt ska tina bort oxå lär ju ta en stund och gården här lär vara lagomt blöt och fin inna allt är borta plus sand och lera i halva huset fy bläää så less jag är...

Nå vad har hänt denna helg då jo jag har fått fara till mitt favorit ställe kvinnodagiset IKEA blev en del inhandlat till skrutten i magen till Axel men Matilda blev utan denna gång. Axel fick sig en ny säng plus nytt täcke kudde och sängkläder, Skrutten köpte jag oxå ett nytt täcke till spjälsängen och sängkläder ville inte anväda de täcket Axel haft vill ha nytt hans kan jag ha i reserv vilket alltid kan vara bra. Inhandlade även en massa så klart till mig själv men glömde nog en del som jag hade på min lapp vart så slut av att gå där inne med stor mage fick samandragningar och värkar längst ner i magen och ryggen så skulle nog behöva ta de lilla lugna men lättare sagt än gjort när de finns så mycket som jag bara måste göra!!

Mitt <3 åkte just till Luleå och hämta våra små trollungar ena vildare än den andra saknar dom nu när dom vart borta en helg, blir nog att vi kommer vara själv nästa helg oxå lät som att farmor ville ha båda barnen till stugan under påskhelgen så får se hur de blir med de närmare helgen, men vi ska ju på påskmiddag till stugan oxå GOTT:)

Ne nu ska jag gå fortsätta mitt städande så jag får upp min nya saker som jag bara måste få upp, ska vänta tills <3 kommer hem så får han sätta upp gardinstången i vardagsrummet så jag ÄNTLIGEN får upp gardiner där inne..

ha de gött ute i snöstormen alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0