De var ett tag sen...

Har inte skrivit nått på ett tag nu glömmer bort att skriva här har fullt upp med annat under dagarna. Nu har jag iaf inte tandvärk nå mer och har lagat hålet som jag hade sist jag skrev så de känns UNDERBART att kunna tugga som vanligt!

har inte hänt så mycket här förutom att vi håller på göra om i sovrummet nu men det har som stannat av lite så måste göra ett ryck nu så de blir klart någon gång. Ikea blir de på Lördag och investera lite nya saker nu när vi gjort om i vardagsrummet och till soverummet oxå, blir även att köpa något nytt till babysen hade behövt en ny madrass till sängen och lite annat skoj. Madde och Othilia ska följa med mig för Emil vill inte alls gå där inte direkt hans favorit butik vilket inte jag kan förstå:) han ska stanna i kalix och umgås med Sebbe under tiden vi för ikea osäkert.

Matilda och Axel blir borta i helgen Matilda ville åka till mormor och morfar dit hon alltid är välkommen när hon vill skönt att jag har så bra föräldrar som alltid ställer upp tror aldrig dom nekat barnen komma när dom velat, Axel ska till Minna Emils syster hon ville att han skulle komma i helgen så då blir vi själva. Vi får passa på nu innan skurtten kommer med lite egen tid då barnen är borta.

Ska visst komma en massa snö till helgen vilket jag inte hoppas på:( blir inte att åka till ikea om de är snöstorm de orkar jag inte för sist jag var så kunde man se en meter framför bilen då jag åkte hem inte roligt..

Nu har jag gått in i v29 och besök hos barnmorskan blir de på Måndag spännande se vad magen vuxit men kg jag gått upp vill jag inte veta! var för två veckor sen och då var jag i v26 hade gått upp tre kg då och de tyckte hon inte var något och de kan jag hålla med om själv att de inte är mycket så hoppas de fortsätter så!!

Ne nu blir de lite tv innan de är dax för sängen om de inte blir att skalla kudden direkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0