Tandläkaren...

Ja då hade jag äntligen fått fingrarna ur röven och lyckas lyfta luren och beställa mig en tid till tandläkaren som jag tänkt gör i minst ett halv år nu, men då var de gjort fick en tid redan imorgon fast gruvar mig för vad dom ska göra när jag har så ont mellan två tänder plus att jag har borta en bit från en tand som jag bara vill att dom drar ut, den har verkligen sett ut och vart hemsk i min mun nog länge så ut med skiten!!

Matilda ska ha frilufsdag imorgon uppe på Vallsberget i Piteå hela dagen så ska gå fixa inför hennes matsäck ínför morgondagen, mitt <3 åker till Kiruna en sväng imorgon tur och retur fast returen tar han med tåg så blir att vi får hämta han imorgon kväll i Luleå. Axel ska som vanlig på dagis och sen blir det tandläkaren för mig hoppas att de inte tar hela min lediga tid, hade tänkt luncha men Madde imorgon oxå men få se om jag ens kan tugga när jag är klar där! Är väl inte så smart ide att lunch med bedövning i halva käften då får de bli lunch en annandag då de passar!!


Min socker prins <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0