Tandvärk....

Tandvärk de var ju bara förnamnet här om natten så kunde jag inte sova på hela natten, försökte med allt som att sitt med kuddar och luta huvudet mot väggen tröck en hel del panodil under natten på tanden vilket hjälpte så där tujgo min sen var de full värk igen! Nå kl fyra stod man i duschen försökte med allt för att lindra smärtan men inget ville funka! Så igår var jag till jourtandläkaren vilket kostade mer än de smakade drog ut min jävla tand som stört mig nog länge och de kostade mig hela 2700kr men vad gör man inte för att slippa tandvärk vet inte mycket som är värre än de och öroninflamation!! Nu återstår de bara att laga ett hål på Onsdag så är jag äntligen fri allt som har med tänder att göra förhoppningsvis tar de länge till nästa gång tandläkaren är inte riktigt min favorit så drar ju på de in i de sista vilket inte resulterar till nått bra i slutändan..

Nog gnällt om tänderna idag går jag in i v28 oj oj börjar smått inse att de går fort och är inte så länge kvar nu till BF tolv veckor nu så om tiden fortsätter rulla i samma takt så hinner jag inte blinka så är de dax att ligga där med betydligt värre smärta än tandvärk:) ja smärtan är de värt får ju något helt underbart i mina armar när allt är över, smärtan glömmer man med tiden fast många tror att man inte gör de, om inte jag glömt så skulle jag nog inte skaffat mer än ett barn med tanke på att jag höll på 48 timmar med Matilda innan de blev snitt och Axel tog de 36 timmar med innan han äntligen kom ut, då räknar jag från de jag fått mina första värkar tillsdess att barnen kommit ut. Så hoppas nu på att de ska gå lite fortare med de tredje och sista barnet vilket jag tror de gör  när kroppen gjort de två gånger innan. Nå de återstår att se....

Nu får de vara färdig bloggat för denna gång tjing tjong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0