19 dagar kvar...

var ett tag sen jag skrev nått här i bloggen men dagarna går fort och är mycket annat att göra och tänka på än att sitta framför datorn och blogga..

Nu är de inte så länge kvar till bf 19 dagar idag hjälp smärtan närmar sig men ändå så längtar jag och spännande se vad som finns inne i den stora magen är v38 nu så inte länge kvar alls, dagarna som är kvar borde väl gå fort med tanke på att jag inte hunnit med dom här 38 veckorna som jag burit på en skrutt i magen för mig känns de som att jag är i sjunde månaden har inte alls hunnit med. Nio månder låter länge när man just blivit gravid men tiden går för fort tro mig.

Nu börjar då alla krämpor komma och jag känner mig klumpig flåsar för minsat lilla känns som att jag går jätte snabbt när jag går men tyvärr så står jag typ still:) vätska i vader och fötter har jag haft när dom varmaste dagarna varit men som tur är så är de svalt nu och jag hoppas vädert håller i sig till jag fått ploppa.

Har inte sovit många timmar och inte nu heller vaknar flera gånger per natt och antingen är de toaletten som kallar eller så måste jag vrida och vända mig i sängen för finns INGEN bekväm ställning att ligga i. Har vart ute i stallet idag och mockat och fixat lite där men sen när kvällen kommer får jag igen att jag hållt igång lägger jag mig så slipper jag knappt upp och de bara hugger bakom ryggen och i fogarna. Nå nå nu har jag beklagat mig nog för denna gång och hoppas på att den lill* i magen vill komma ut snart och jag hoppas verkligen att jag inte behöver gå över många dagar om de blir så..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0