Blixtar och dunder...

Vad är detta för oväder verkar blixtra och dundra över hela norrbotten men kanske inte så konstigt med tanke på hur jäkla varmt och fuktigt de vart idag ute, som utlandsvärme har de vart. Jag tycker inte om åska fy bläää huvva:(


Nu åkte <3 just iväg med Fenixx en sväng så dom kommer väl hem om någon timme lär ju få väcka han imorgon när vi ska upp och iväg på hundutställning här i Sjulnäs, kommer bli riktigt skoj se alla som ska ställa deras hundar sexhundra st var visst anmälda!! Synd bara att jag inte kan ställa min Zally nå men de är skoj att fara och titta iaf många som jag känner som ska ställa.
Ja och så är vi ju barnfria oxå Matilda har åkt upp till Ökx med mamma/mormor i torsdags och kommer hem söndag och Axel har åkt med farmor till stugan och kommer oxå hem söndag. Riktigt tyst och skönt är de här om man får säga så?? ne men känns skönt ibland med lite egen tid och så hinner man göra så mycket nytta när dom är borta och saker som man inte alltid har möjlighet att göra när dom små liven är hemma!


Vi tänkte mest troligt åka på cruisingen i här i Piteå imorgon kväll en sväng och titta om de är nå folk får passa på att fara ut en sväng när barnen är borta plus att skrutten i magen kommer snart 30 dagar idag till bf hjälp nu går de nerför hinner inte riktigt med, men nu är jag verkligen less så spelar inte någon roll hur J*vla ont de gör så vill jag ploppa nu och få tillbaka mitt normala liv känner mig verkligen som en klump allt är jobbigt då menar jag allt, flåsar som en gris bara jag går till stallet helt sjukt känns som att man har världens sämsta kondis inte för att jag har den bästa i vanliga fall heller men så dålig är den inte så jag flåsar för att gå från huset till stallet..


Nå nu kallar sängen trött tröttare tröttast!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0