Ja då var de varmt...

Värmen verkar kommit för att stanna och jag hoppas verkligen den far fort som bara den, ne men hade det inte varit för att jag är gravid och börjar samla vätska så hade de väl gått bra men nu vill jag bara döööö händer fötter vader ja allt bara pumpar och brinner:(( fötterna är som bollar och alldeles stek heta brinner i dom fy bläää!!

V 37 idag och 27 dagar till bf så måste väl hålla ut dom tre veckorna som är kvar men har inte nått emot att ploppa nu men den lär väl inte komma i tid bara för att jag är så grymt less, inte att jag känner mig allt för stor och klumpig med jobbigt när väl vätskan kommer..

Nå jag hörde nå rykten som sa att de skulle vara lika varmt tisdag onsdag sen skulle de bli svalare ME LIKE.. Tänk att man aldrig är nöjd för kallt för mycket snö för varmt eller för mycket regn.. Nå när jag ploppat och tre veckor efter kan de hålla sig lagomt men sen får de bli varmt. Så nu har jag lagt in en beställning..

Ne nu pumpar och värker mina fötter och ben för att jag sitter här framför och hänger med benen, nu blir de ryggläge och fötterna i högläge!!

Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0