Mjooo

Tjoo

Var ett tag sen jag skrivit här som vanligt går min tid till annat än att blogga. Blir fundersam hur vissa orkar snacka en jävla massa och är inte ens torr bakom öronen eller rättare sagt inte ens har könshår som räcker till en tandborste ne fyy säger jag bara!! Nå orkar inte ens spekulera och fundera har redan konstatera att de inte kan stå rätt till!!

Åter till verkligheten igår var vårat lill <3 fyra månader sååå jävla underbar han är så snäll och nöjd hinner få massor gjort på dagarna han sussar så snällt i vagnen medans jag gör stallet:) Men börjar inse att han växer så strax dax att byta till sittdelen och sätta dit fårskinnet och åkpåsen i stället så han har de varmt och gosigt när han ska vara i vagnen. Voksipåsen sätter jag senare när de är riktigt kyligt!

Han rullar för fullt på golvet och skriker och blir lika förvånad varje gång han hör sin egen röst och bara fortsätter skrika så kan han fördriva sin tid på golvet en timma:)

Gröt har Albin oxå börjat äta jätte bra går de och gott tycker han det är så morgon och kväll får han en portion gröt och lite god fruktpure till så klart.

Ne nu ska jag gå plocka undan de sista innan det är dax för sängen imorgon blir de pusta förnster i köket och sätta upp mina nya gardiner och föresten så har jag gjort en egen hatthylla till hallen idag tur att man är händig, de sägs väl att en händig kvinna reder sig själv hihiii;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0