Bvc med lill<3

Ja idag har jag varit på två månaderskontroll med Albin han växer så de knakar:) han vägde nu 6805g och var 64cm lång snacka om att växa han har vuxit på längden tretton cm på åtta veckor!! Barnläkaren som var där sa att om han fortsätter växa efter sin kurva som de visade nu så skulle han bli 195cm LÅNG!! Ne men så lång borde han väl ändå inte bli de stannar nog av men lång tror jag då han blir iaf för han har ju då nått att brås på, hans morfar och pappa är ju rätt långa plus att Emils farfar var närmare två meter och sist men inte minst så är ju inte jag själv så kort med mina 172cm:)

Nu sover lill<3 sött i sin säng Matilda sitter och gör matteläxa och Axel är på väg i säng han med så snart har jag egen tid så SKÖNT då ska jag lägga mig raklång i soffa och glo på tv en stund innan de är dax att traska mot sängen för mig oxå.

Ja imorgon är de fredag igen veckorna springer iväg så skönt med fredag och lite fredagsmys med familjen<3 sen i helgen blir de att bygga färdigt hagen så hästarna kan gå in på baksidan av stallet och få tak över huvudet ska bli så skönt veta att dom har någonstans att gå undan för sol,vind,vatten och snön med sina oväder!!

Bjuder på lite bilder på mina tre underbara och älskade barn vad vore livet utan er <3 <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0