Då var de dop!!

Ja idag har vi döpt Albin i nederlulekyrka en lyckad dag med lyckat väder!! vill tacka alla som kom och förgyllde Albins dag så den blev till de bästa<3 Mormor, morfar, farfar och Lena,Ida och Oskar, min syster med familj och även faster med familj var här så vi blev totalt nitton personer vill tacka alla för dom fina presenterna Albin fick!!

På torsdag ska jag på tremånaderskontroll men lillhjärta och då ska han även få spruta ajj ajjjj fy mamma tycker inte om sånt men får väl titta åt ett annat håll medans dom sticker han:( Tiden rusar iväg och på torsdag är han prick tremånader. Jag njuter av varje dag varje minut och sekund jag får tillsammans med han för den här baby tiden kommer aldrig igen och man glömmer den så fort!! är så lycklig att jag har tre underbara barn som är friska de är min största vinst här i livet allt kan gå så fel och man ska inte ta allt förgivet här i livet..

Matilda är en så duktig och stolt storasyster likaså Axel fast där kommer lite buttra miner ibland men inte konstigt han har ju varit minst innan Albin kom så känns säkert i hans lill<3

Nå nu blir de mys i soffan Albin har redan somnat för en timme sen och Axel har hoppat i säng nu Matilda blir nog vaken en stund till hon gör läxa:)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0