Oppsss!!

Åj åj var nårgra veckor månader sen jag uppdaterade min blogg!! Mycket har hunnit hända sen dess vi har ju fått världens underbaraste och sötaste lill<3 Albin så snäll och underbar är han. Nu har han hunnit bli två månader och en riktigt stor kille. Han föddes den 29juni kl12.35 och vägde då 3950g och var hela 51 cm lång. Men tiden går fort och nu väger han över sex kg och har blivit sextio cm lång.

Hästarna mår bra och har just kommit in från betet dom har haft riktigt mycke gräs att äta denna sommar när de växt när de regnat så mycket. Händer lite här på gården oxå vi har rivit alla rörhagar som varit bakom stallet och de är nu mer en jätte fin ridplan som kommer bli perfekt att rida på när de är mörkt när strålkastarna sitter på stolpen där bak:) Vi har även börjat bygga om hagen som är nedanför huset och ska förlänga den så hästarna kan få gå in under tak i vinter om dom vill. Blir helt perfekt när vi bygger om så dom kan gå in där gödselstacken är stort så alla rymms där under varmt och skönt om dom vill ligga oxå:)

Vad mer jo pappa har varit hit i veckan med alla sina hästsaker så nu har jag två vagnar och tre selar helt perfekt så nu ska jag börja köra Nellie gumman<3 täcken har jag oxå i massor!! Ni undrar ju säkert varför han varit hit med alla saker?? jo de är så att han slutat med hästar och satt iväg dom hästarna han haft så Shilling ås hans ögonsten har han gett bort till en tjej och jag hoppas att han får de toppen bra där tur att vi känner henne så man kan hälsa på han när man känner för de och vill.

Har väl inte så mycket mer att skriva har ju uppdatera lite nu iaf:)

Bilder kommer senare datorn ville inte som jag ikväll!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0