Är sommaren slut nu??

Måste bara få säga vilken härligt varm dag det varit idag såååå varmt och skönt solat och badat hela dagen i pölen Ellie och Tim kom ju dit med oss idag så var riktigt trevligt med sällskap:) Tim och Albin har badat på och Albin har då helt sluta vara vart det är grunt så han kan sitta nej nej det är full fart rakt ut i vattet så man får ha hjärtat i halsgropen hela tiden går inte släppa blicken en sekund från han mitt lilla sockertroll, Matilda har ju också varit med och hade en kompis med sig så dom har badat och surrat på tillsammans hela dagen..

Matilda har legat på sin handuk och spelat Erik Saade med låten hearts in the air.. Det sjuka är att hennes mamma diggar den lika mycket som hon så sjukt skön och bra låt:) Ellie var inte dålig på hänga med hon heller så den gick nog hem hos henne också:P

Jag har kört min sessa till Ersnäs ikväll där vi mötte upp pappa/morfar då hon ville åka till dom ikväll redan, skulle dit imorgon egentligen med hon hade mommo/moffa längtan min stora tjej.. Blir LK för henne imorgon med dom och min syster med familj dom skulle svulla och äta på Waldorf före också GUD så gott det varit med de mmmm.. Nej själv äter man sin JÄVLA diet dagarna i ända men men ska man bli fin så är det bara fan att lida pin!!

Jo föresten fick en super fin dress av min pappa idag som han hade köpt på intersport så jag kan ha när jag ska hurtta då det blir lite svalare ute både jacka och byxa.. Tack världens gulligaste och bästa pappa!!

Fan vad jag skriver bla bla bla nå nu är det väl färdigt för denna gång..

Ps! Imorgon ska jag ut och springa fy faaan vad skönt det känns då jag legat på latsidan två dagar nu då vi spenderat dagarna på stranden.. Men det var det värt då sommaren snart är slut.

Puss och Hejs!!

Kommentarer
Postat av: Carita

Härlig blogg du har! Jag såg dig i Piteå i lördags, ni satt inte långt från Golden Dragons. KRAM!

2011-08-03 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0