Blogg torka..

Ja så är det verkligen har bara inte orkat blogga eller händer inte så mycket i mitt liv ena dagen är den andra lik här ute i skogen, det hurttas mockas och rids hästar varje dag och sist men inte minst tar hand om mina små  hjärtan..

Jag känner mig så nöjd med mitt liv och är super nöjd över dom kg jag lyckas ta bort har gått ner 30kg nu kan inte fatta själv att jag gått ner 30kg ni hör ju själv hur tungt det låter helt sjukt vad tungt att lyfta de.. Men 10kg till måste jag bara få gå ner så jag är hel nöjd men man kan ju då inte stirra sig blind på enbart kg man måste ju se på kroppen också.. Många tycker det räcker nu men jag gör ju det för min egen skull och inte för någon annans så jag vill känna själv då det räcker:P

Imorgon väntar dom varm så då blir det en skön morgonrunda då jag vaknat härligt ta sig ut utan att det ska pissa hela tiden..

Har och är skönt då jag fått ha älsko hemma då han opererats men snart far han på jobbet igen om det blir måndag eller vilken dag det blir får han se beroende på hur det känns i snittet..

Första veckan på skolan är ju avklarad också känns som att dom gått flera veckor redan, så skönt med tider och rutiner dessutom är barnen super nöjda när dom får göra av med sin energi på nått annat än att bråka med varandra..

Nej nu ska jag göra ett försök att lyfta röven ur soffan och gå till stallet så hästarna får göra natt och jag kan mumsa mina frysta hallon innan sängen kallar sjukt trött är jag ikväll..

Detta vart ju då ett hattigt inlägg men men det går väl att läsa iaf..

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0