Brrrr vad kallt!!

Fy vilket grått och trist väder fryser verkligen bara 10 grader här, inte är väl sommaren över hoppas verkligen värmen kommer t bx även fast det inte nu blir någon högsommar men lite varmare iaf, lovat 20 grader till helgen så det känns lite bättre hoppas verkligen det stämmer..

Igår hade vi kalas här hela dagen och Axel vart mer än nöjd över alla fina presenter han fick.. Så stolt när mamma/momor pappa/morfar köpt han ett armbandsur så han kan ha klocka på armen, särskilt stolt blev han ju då hon sa att han blir en stor kille nu så han måste ha klocka då han börjar skolan:) så söt han är går om kring och tittar på den hela tiden och har t om sovit med den på, han fick även en jätte fin ryggsäck av dom och en skit tuff cyckelhjälm..

Han fick även massa fina kläder filmer och pengar. Idag kommer hans faster och kusin hit då dom inte kunde komma igår så han väntar med spänning då han ska få mer presenter:P Själv har jag just lagt Albin att sova lunch så när han vaknar ska vi åka mot stan behövs verkligen handlas här ekar i skåpen vi ska även fara till djurkleniken i Öjebyn och ge Dilba hennes 12 veckors vaccin så är det gjort så jag slipper vara orolig om hon träffar andra hundar för smittor och annat skit!!

Men frågan är om jag ska orka fara iväg med alla barnen eller vänta tills älsko kommer så jag kan ta allt i egentakt dvs i lugn och ro slippa stressa för vet hur det blir då glömmer jag hälften av det jag ska ha..

Jag och mor tänkte smita iväg på en liten tripp till happis också och snoka runt på affärer och så klart Ikea också.. Men vi får se när det blir känner bara att jag vill iväg och göra nått så kan vara kul med en utflykt till happis lagomt lång bort.. Men blir nog att vi tar med oss Albin iaf så mysigt ha med skrutten:)

Sitter här och funderar på om jag ska gå värma mig en kycklingklubba som finns i kylen:P Fy vad kallt det känns och varit så pissigt väder så jag har bara inte orka hurtta med barnen med inte så kul för Axel cykla i regn så blir nog en runda för mig och Zally ikväll så jag får röra på mig lite så det misnkar på vågen fortare.. Jag klagar inte är super nöjd över mina kg jag tappat på sexton veckor så nu kan dom kg jag har kvar att gå ner ta lite längre tid för dör inte av det då jag gått ner mycket mer än vad jag har kvar:))

Men känner jag mig själv rätt så kommer jag fortsätta i samma takt som jag gjort innan och inte ta det lugnt:P för har jag väl fått något i min skalle så kan jag inte sluta tänka på det och går verkligen in för det varje sekund och minut, men är väl så född tjurig alltid tjurig men jag funkar så har jag bestämt mig för en sak så gör jag det som det ska och inte en massa fusk hit och dit så man måste börja om för ska jag lika göra nått så gör jag det ordentligt för jag skulle inte ha samvete att fuska, men tycker folk som kan unna sig någon gång gör det jävligt bra som klarar det.. Men är väl så att jag är FÖR hård med mig själv men som sagt jag är jag!!


Kycklingklubban i kylen skriker ät mig ät mig så måste tyvärr kila till kylen och äta upp den fan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0