En vecka kvar..

Då var det Måndag igen och en ny vecka sista veckan på sommarlovet för barnen då skolan börjar nästa måndag:( fyyy känns verkligen så i vanligt fall brukar jag tycka det är skönt då skolan börjar igen efter sommaren för att barnen verkligen beöhöver det då dom fått vara ledig så länge och behöver aktiveras.. Men nu känns det inte så känns bara jobbigt med alla tider och rutiner igen men är nog bara så tills allt börjar rulla på igen..

Grabbsen vaknade tidigt och sessan kom just ner, vilket uppvaknade jag fick då det var bajsrace i HELA Albins säng då blöjan farit snett så var bara stiga upp och bada han och sen ta tag i hans säng så nu är alla hans sängkläder i tvätten som snart är klar så jag får gå häng ut de..

Ska ta och fixa frulle åt barnen nu så vi kan sticka ut på en morgonrunda måste ju passa på då solen lyser och värmer som jag förstod det så blir det sämre väder från imorgon dvs regn men får ju se om det stämmer..

Igår hade jag en städ dag städade tvättstugan vilket verkligen behövdes klori

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0