Härlig morgon..

Fick en härlig sovmorgon till kvart över åtta vilket inte är vanligt i det här huset så det var lyx kan jag ju säga, hoppade upp och i mina kläder för att sticka ut på en runda så tog Zally med mig och drog iväg 9km tog vi idag skönt slippa göra klart barnen och bara tänka på sig själv någon morgon också..

Nu håller älsko på ge lunch till barnen sen ska jag pysa iväg och handla med Albin medans dom ska skruva och byta dämpare i min bil skönt få det fixat verkligen helt slut är dom den studsar och far bak över hela vägen livsfarlig att köra med men äntligen blir det fixat så jag kan besikta den också..

Blir grillat här på långnäsvägen ikväll svårt sugen, måste verkligen passa på för snart är grillsäsongen över för denna gång!!

Nej nu göra mig klar så jag kan sticka iväg då barnen ätit klart, måste ta mig till storstan någon dag också så jag får jag köpa mig leggings (långa) börjar bli dags för det kännns det på kvällarnan iaf.. Måste också köpa mig några snygga stövlar men väntar nog med det tills det blir lite mer vinter eller så inte får se:)

Nej nu får det vara färdgit för denna gång nu fixa mig klar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0