Härligt med fredag!!

Härligt med fredag och helg skönt att ha gjort bort morgonrundan så man kan ta tag i alla måsten här hemma, Älsko slutar redan kl tolv idag då han ska iväg med sin far en sväng vi får även fin besök från Kalix Sebbe ska komma hit och vara i helgen då det ska skruvas i min bil så den kan besiktas för har ju då inte lust att få körförbud och bli sittandes här då älsko måste ha den andra bilen till jobber varje dag..

Ska strax köra iväg Matilda till sin kompis Emma hon ska följa med dom till deras stuga i helgen och kommer hem på söndag, ni kanske förstår att det längtas här hemma så stor hon är helt sjukt jag hänger inte med riktigt börjat t om sova hos kompisar oj oj oj man börjar verkligen bli gammal eller visst var det så att man inte blir äldre än man gör sig:P

Ska ge barnen lite lunch innan vi måste köra iväg henne blir mormor/mammas fläskpannkaka som hon gjort till barnen och hade med sig igår då dom var förbi sötaste bästa mamma!!

När vi varit iväg med sessan så ska jag sätta mig och betsälla ett par springskor till min mor som hon ville ha lika som jag har ska hon ha, så grymt sköna är dom och så perfekt när dom är gjorda så sulan ställer in sig om man springer på asfalt eller grus så man inte belastar benen fel.. Inte för att jag fattar hur det funkar men ska visst vara så:)

Själv kommer jag då åka på att beställa nya skor snart också nött dom totalt fast finns kvar att nöta ännu, men kanske inte är så konstigt med tanke på att jag hurttar en mil om dagen (nästan alla dagar) Men blir nog att jag väntar till våren med att beställa nya då det snart blir snö och halka.. Måste först köpa mig nå skor jag kan gå med i vinter vad det blir för några vet jag inte riktigt ännu.. Sen så ska jag ju börja gå på zumba här i sikforts och träna här på gymmet också för här ska vikten hållas hela VINTERN!!

Nej nu gå byta blöjsan på min son och sen luncha barnen hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0