Jiihoooo...

Jiihoooo ställde mig på vågen imorse och döm om min förvåning så hade den rört på sig, jag som stått stilla över tre veckor men nu hade den rört på sig sååå härligt nu har jag gått bort hela 25kg känns så sjukt underbart så 5kg kvar nu till mina trettio och femton kg totalt kvar som jag ska gå ner vad jag tänkt iaf:) Jag klagar inte hållt på sexton veckor igår så fyra månader och minus 25kg de är väl rätt bra restultat även fast jag står stilla mellan varven men bara bita ihop och se framåt:)

Nu har jag just montera in en barnstol i älskos bil så skönt att ha en i vardera bil så nu ska vi åka ragga:) mest för att Albin ska få testa åka i den och dom ska köpa mjukglass någonstans..

Tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0