Plock disk och städ..

Livet känns på top helt enkelt underbart känner mig på så super bra humör idag livet verkligen leker känns det som.. Har varit på en härlig morgonrund med Albin i joggingvagnen lämnade Dilba hemma med Zally och det gick super bra, ska börja lämna henne själv med Zally först för att sen låta henne stanna hemma helt själv då Zally får följa med på rundan som vanligt..

Albin ligger och sover sin lunch och jag har passat på att plocka, diska och städa lite här ska vänta med att ta varvet med draken tills han vaknat igen..

Ååå imorgon är det Fredag igen veckorna rullar på i vanlig ordning, så imorgon är det LK som gäller tror vi kommer få riktigt skoj då Både Niko, Ellie, Nathalia, Simon och Madde ska med.. Synd bara att min älsko inte kunde följa med:( men är så när man har en liten Albin som inte kan sova borta då han har mammalängtan men det försvinner nog med tiden då han blir lite större så vi får ta våran tid senare när det funkar att lämna bort han.. Mamma erbjöd sig att ta han men är ju ingen idé gå på LK båda och inte kunna slappna av utan att gå och fundera på hur det går med Albin.. Så nu är det bestämt att älsko stannar hemma med han så jag får göra nått en kväll..

Är ett måste att fixa utväxten ikväll då jag inte gjorde det igår heller så nu finns det ingen återvändo:P Ska ta och göra det på direkten då älsko kommer hem.. Nå nu ska jag ta och göra bort alla måsten som jag har kvar att fixa så det ser ut som ett hem här.. Man får skynda och fixa medan han sover för han är verkligen ÖVERALLT helst klättrar han och hoppar i soffan och överallt annat på samma gång!!

Sessan och Albin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0