PUUUUH!!

Ja puuuuh är bara fönamnet vilken pers att platta håret men en son som är överallt och ingenstans på samma gång, han har klättrat på solar i vagnen i soffan jaaa överallt vart det går att klättra.. Tog ju dock endast tre timmar att få håret plattat när man ska springa efter han och smatidigt kolla valpen vart hon är och vad hon pysslar med gaaah men nu är det gjort iaf, skönt hinna göra bort det innan älsko kommer som slutar nu tolv så jag kan smita iväg och hämta hit madde..

Blir att mysa på här och fixa sig helt klar då hon kommit tänkte öppna mig en gooo cider att smutta på medans jag gör mig klar, måste vända upp och ner på garderoben också så jag hittar nått att sätta på mig för lovar att ingen vill se min naken:P

När allt är fixat och klart ska älsko få köra oss till Ellie och Niko så vi kan mysa på där tills det är dags att fara in på LK hoppas på en trevlig kväll viken jag vet att vi kommer få:)

Just nu sover vilden och jag har hunnit plocka lite här som vanligt, tänker starta en tvätt nu också men känns inte så varmt i luften så tror inte den torkar så snabbt.. Men solen tittar fram här nu iaf så hoppas på att den kommer fram och stannar kvällen/natten lång.. Gör inte något om det är mulet så länge det inte börjar pissa..

Nej nu göra lite nytta här medans jag har lite egen tid tills vilden är på g igen:)

Ha en trevlig helg alla för det ska jag ha! och framför allt en trevlig kväll ska bli så super NICE bara så att ni vet:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0