Rent hus!!

Ja snart är det rent hus här då jag håller på städa upp huset puh inte lite städa kan jag säga då jag tömmer garderober och hela kittet.. Kallas även STORSTÄDNING men skönt då det är gjort så då kan vi mysa hösten/vintern:P

Nu väntar vi på älsko som fick åka in akut på lassa igår då han fick blindtarmen och akut opereras så där fick han spendera gårdagen och natten, men nu är han på väg hem tack älskade pappa för att du finns och ställer upp i alla lägen <3 Så nu får jag ha han hemma minst tre veckor då han blir sjukskriven när han har ett snitt och inte kan jobba när de är så tunga lyft, jag klagar inte som får ha han hemma så mys sen börjar ju skolan för Matilda och Axel på måndag också så då har jag någon som är med Albin på morgonen slipper jag dra med han men nu kommer ju båda få åka taxi FY FAN så skönt slippa hålla på köra till och från skolan varje dag dom får ju åka taxi i skolan men inte till dagis så ska bli underbart nu då Axel också har rätt till de..

Vet ju inte ännu när Albin ska börja dagis väntar fortfarande på besked från jobbet jag sökt om jag ska bli kallad på en andra intervju (HOPPAS) för skolar in han först när jag vet om det blir av eller ej.. Annars får våran plutt vara hemma ett tag till bara bättre ju längre han får vara hemma, Matilda börja dagis först då hon var två och fyra så jäkla bra kunna ha dom hemma.. Men tiden får utvisa sitt när inskolningen blir av..

Jag hoppas på att älsko orkar köra hem sin bil från stan så jag får fortsätta städa här hemma, hade tänkt börja röja ut från skåpen i köket och städa ur skafferiet så man får rensat ut allt jävla skit som är där och bara ligger och tar plats, sen ska jag torka ur även dom andra också, lämnar badrummet till sist vet att köket kommer ta tid puh är ju inte lite i alla skåpen men bara ta tag i skiten så är det snart gjort..

Tror jag ska ställa mig och baka en kaka så älsko får nå att mumsa på då han kommer hem, måste ju pyssla om han när han har svårt att ta sig upp själv när han har såret.. Hm vet själv hur det sliter i såret kommer ihåg som igår känslan efteråt då jag vart snittad med Matilda, som jag sagt och säger ännu jag skulle föda femtio barn vanliga vägen bara jag slipper ett snitt är fan det värsta jag gjort i mitt liv!!

Om jag skulle göra någon nytta nu då, men svårt veta om jag måste åka tillbaka till storstan med pappa och hämta bilen så väntar på besked för orkar inte börja dra ut här och städa om jag måste göra avbrott mitt i allt för att hämta bilen men nått kan jag väl börja med iaf tills dom ringer och säger..

Ha en bra dag ute i regnet alla vänner och fiender..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0