Som en autobahn!!

Vilken härlig dag det blev idag även fast morgonen var kylig, vi har tillbringat hela dagen på stranden och sen då Albin vaknat och sovit sin lunch i vagnen packade vi ihop och åkte till sikfors och där badade vi i det tempererade badet och myste på..

Hade tänkt ta tag och fixa till min schysta utväxt för den ser verkligen hemsk ut kan jämföra mig med en fjording eller rättare sagt som autobahn men har ingen ork är helt slut och trött men kanske inte så konstigt då jag fick uppstigning 05.30 piiip!!

Nej jag får ta och fixa det imorgon kväll känner verkligen att jag orkar inte börja nu kl är ju redan min sov tid det vill säga halv tio:P Ne men seriöst så är jag så sjukt kvällstrött sen han börjat vakna så här tidigt så får lov att orka göra det imorgon.. Snart dags att krama kudden känner jag..

Imorgon kommer nog Ellie och Tim hit till pölen och badar med oss, riktigt trevligt om dom kommer med lite sällskap lär ju bli en hel del surr mellan mig och fru Tandlund blir nog aldrig en tyst minut då vi träffas men då är det ju precis som det ska:)

Åååå vad jag läntar tills fredag då jag får en kväll för mig själv ska bli så sjukt kul, blir att åka ut till rutvik och vara hos Fru och herr Tandlund så blir super nice och nära till stan.. Blir väl att äta nå goo mat och dricka gott och helt enkelt bara umgås..

Happ då har jag t om hunnit blogga två gånger vilket inte händer och fötter allt för ofta, men nu har jag ju fått skriva av mig lite så strax dags för sängen..

Sov gott alla vänner och fiender!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0