Vaken före tuppen!!!

Ja precis så är det vaken före tuppen trodde inte det var sant när jag titta på klockan och Albin stod klarvaken i sin säng, mjo kl stod på 05,30 gaaah men vad göra annat än ta och borsta bort gruset i ögnen även fast det kändes som om dom klistrats fast långt ner under knävecken.. Men nu är jag piggare än piggast är ju bara det där att ta sig upp sen är det väl ok:/

Men har hunnit med en hel del och håller på här ännu, rivit bort sängkläderna och håller på tvätta upp dom så jag får hänga ut dom när maskinen är klar och starta en ny så hinner det torka ute under dagen..

De skulle tydligen bli 25 grader idag och imorgon än varmare så tänkte förbereda kylväskan och dra oss till stranden då Matilda också vaknat, Axel drog iväg till farmor igår och kommer hem söndag först farmors sits semester vekca så hon ville ha med sig Axel inget mig emot då det är syskonkärlek här på väldigt  hög nivå under dagarna fyyy faaan på ren svenska vad dom bråkar om ALLT!!! Jag håller på få hjärnblödning man blir allt annat än galen på dom.. Nå men nu blir det lugnt någon dag när dom är på varsitt håll..
'
Har funderingar om jag kanske ska försöka få med dom till sikfors till de tempererade badet eller fast till norrstrands i Pite hade som varit skönt men vi får se hur varmt det blir..

Gå och förbereda kylväskan då så vi kan ta en dag på stranden är nog inte många kvar nu så passar på och njuter, men först byta en blöja som luktar MUMMA här känner jag:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0