Veckans värsta men ändå härligt!!

Som jag skrivit så många gånger tidigare så är söndag veckans värsta dag fast idag var den ändå härlig:P Jag gjorde bort stallet på morgonen och sen åkte jag Albin och älsko till storstan och gjorde storheden osäker parkerade på biltema och tog Albin i vagnen och traskade runt på en massa affärer där.

Inhandlade mig en varseljacka helt perfekt nu när det strax är svart både morgon och kväll ute tänkte så syns jag då jag är ute och hurttar var en riktigt varm och skön fleece.. så om dom inte ser mig nu med den jackan på så lär dom ju då aldrig se mig lär ju då riktigt lysa om mig och en massa reflexer hade den ju givitvis också:) Vi inhandlade även två nya handtag till insidan av stalldörrarna då älsko varit så duktig och bytt innerdörrarna där och det blev ju super så nu är allt snyggt och bytt där..

Blev en sväng på Jula där jag hittade blink blink halsband till hundarna så dom ska synas i mörkret också som ni märker så väntar jag på mörkret HIHI men inte riktigt så lika vara ute i tid för snart är vi där.. Blev en sväng på Icamaxi där jag var tvungen att köpa mig en grillad kyckling som jag ska mumsa nu till sen middag:P dom andra har redan svullat i sig pizza dom grisarna, så här för min del ska det tryckas proteiner och sen mumsa mina hallon framför tv´n så perfekt äta om man är sugen på kvällskvisten på nått att tugga på!

Hämtade hem sessan då vi kan från storstan och jag har suttit och vänta på att prinsen skulle komma från stugan med farmor och dom kom just men hon hade bråttom och åkte lika snabbt som dom kom, förstår henne om hon vill hem då det är sent och jobb för henne som kallar imorgon..

Nej nu ska jag ta och skaka en vällingflaska till minsta prinsen så den är klar för att värmas på en liten stund då sängen kallar på han, sen ska jag sätta mig ner i lugn och ro och njuta av min mat LÄNGTAR är såååå hungrig..

Var ju då måndag imorgon igen så när jag väl fått äta är det väl dags att ta och plocka fram kläder och hänga på stolarna i köket så dom stora har nått att hoppa i på morgonen, plockar alltid fram kvällen innan så skönt slippa tänka på det när man är nog trött då vet man att allt är klart och slipper ett moment på morgonen innan taxin kommer.. Så jäkla skönt att båda får åka taxi nu slippa detta körande till och från skolan.. Så imorgon när dom åkt kan jag och Albin sticka ut på en morgonrunda direkt guuud så skönt sparar massa tid där på att kunna gå dirket, sen blir det stallet då vi är tillbaka perfekt med en runda som uppvärmning innan fyspasset i stallet väntar HAHA!!

Ja men då var det ju vällingen som skulle skakas ja dags att göra det då och sist men inte minst kycklingen som jag har på bänken och ska värma den skriker bara ät mig ät mig så måste fan gå nu;)

Puss alla goa och glada:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0