Brrrrr..

Åter en morgon med grader på -35 gaaah vad ska man säga svårtfall doktorn grät patienten avled hihi!! Ne men man blir rätt bitter av att titta ut och solen lyser ser så härligt ut tills man sätter blicken på termometern!! Men idag tänker jag trotsa kylan och ta mig UT för orkar inte vara inne här en hel dag till.

Så när Albin ska sova lunch blir de klä han och ut till stallet orkar inte sitta inne och vänta på att göra stallet tills Emil kommer hem, men blir nog varmare fram på dagen får jag hoppas när solen värmer lite.

Vårat lilltroll har fått för sig att han sovit klart redan sju då är de färdigt bara stiga upp och tröööt var jag på morgonen men var bara stiga upp, men härligt när man väl tagit sig upp dagen blir så lång och man hinner göra nått av den.

Axel är hemma idag igen p ga att Emil inte hittat sig någon bil ännu morr men hoppas han hitter en fort jag blir så låst här hemma kan inte köra/hämta han från dagis och inte bara de tar mig ju i övrigt inte någonstans så blir ju en aning långtråkigt bara sitta hemma men de får lov att gå tills han hittar nått!!

Ne om man skulle göra ett ryck här med mina vanliga sysslor innan det är tid för att gå ut. Känner mig faktiskt som en riktig hemmafru och hade kunnat vara de oxå gud så skönt om han drog hem stor pengen och jag fick vara hemma:) Men så lyckligt lottad lär jag nog aldrig bli.

Nu får de vara nog skrivet lyft på fet röven och gör nå nytta nu!!

Puss heeej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0