Då var den åter här igen!!!

Fyy bläää ja vad ska man säga jävla magsjuke helvete som bara går runt överallt i alla kommuner och hem. Då var de dax här igen Emil började med att spy kl ett i natt och Axel drog igång halv fyra gaaah svårt less på alla våra sjukdomar..

Jag hoppas då verkligen jag klarar mig denna gång har tryckt i mig vitpepparkorn som alla rekomenderar så hoppas på att de friar mig från skiten tog tolv st för att vara på den säkra sidan lika dra på stort när man ändå tar de:) Blir nog en natt till i soffan för mig sov redan där inatt i förebyggande syfte gör allt för att slippa få de, nog för att jag ändå blir smittad av att vara i samma hus. Jag och Albin har hållt oss ute flera timmar i friskluften.

Ne nu är de tid för att gå mot sängen imorgon iväg och köpa handsprit och sprita här överallt om jag nu själv inte råkat ut för SKITEN!!

Natti natt alla vänner och fiender där ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0