Lördag...

Lördag morgon uppstigning 07:50 måste faktiskt erkänna att jag är så sjukt pigg varje morgon när Albin vaknar så inga problem siga upp. Men snart ställer vi ju fram klockan en timme så då blir de väl slut på det roliga och hamnar åter till de jobbiga när man ska ta sig upp.

Axel har åkte till farmor i Torsdags och kommer hem imorgon känns tomt här hemma utan han fy jag har sorg om jag ska vara ärlig, men han trivs ju där och har säkert de så mycket roligare än att vara hemma med sin tråkiga mamma:P

Albin vilar lunch nu så jag ska gå göra mig klar så vi kan börja rulla mot stor stan när han vaknar. Vi ska lämna Albin till mormor/morfar en stund så ska jag Emil och Matilda gå äta middag på Waldorf MUMS!! Vi måste ju passa på att njuta av presentkortet vi fick i julklapp av mor/far min.

Nu gå sminka på mig mitt rätta jag:)


Hejs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0