Söndag och rena blidan!!

Jag då var de veckans sista dag och min värsta har aldrig tyckt om söndagarna vet ej varför men har alltid tyckt dom är så tråkiga!

Igår var vi och åt go middag på Waldorf jag, Emil, Matilda och så fick vi med oss en oväntad gäst Tess trevligt. Lämnade Albin hos mor/far för att vi skulle få äta i lugn och ro och kunna sitta kvar och surra efter maten men så blev inte fallet riktigt, jag ringde mamma efter jag ätit upp min mat och skulle höra hur de gick med lill<3 men han var inte rikitgt nöjd stackarn var jätte ledsen och saknade mamma:( stackarn hade gråtit och gråtit och varit helt tröstlös men mor ville inte ringa för att vi skulle få äta upp maten i lugn och ro.

Men jag kände hela tiden på mig i min mage när vi var där att något inte var rätt så min magkänsla var rätt. Så var bara rusa från bordet typ efter vi ätit klart och åka t bx så han skulle bli nöjd! Där satt han i morfars famn alldeles förtvivlad fast inte nu gråtande, han var nog slut och trött efter allt han gråtit men måste erkänna att fyy vad ont de gjorde i mammahjärtat att se han men värmde när han sken som en sol då han fick komma i min famn!!

Ne om man skulle dra en vända nu med snabeldraken och sen plocka in disken i diskmaskinen så man gjort de för Albin ska strax ha gröt och sen blir de sova i vagnen för han och jag och Matilda ska ha stall tid:) så skönt när han sover i vagnen och jag får flera timmar till annat jag får så mycket gjort.

Hoppas ni alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0